Direktlänk till inlägg 19 augusti 2015

Sorry för att jag inte har bloggat.!?

Av Amilia Persson - 19 augusti 2015 22:19

Hej!..
Förlåt för dålig uppdatering nu men det har varit mkt i skolan och så denna veckan.??

Igår så var det andra dagen i skolan pch vi gick äntligen tillbaka våra datorer som varit inlåsta under sommaren. För er som inte vet så har vi datorer i skolan som vi får ta med hem och så.? Men så har dom varit på "sommarlov"?

Idag gick vi till15:15?( asså vi har slöjd sista timmarna och vi har slöjd på antilopen så vår slöjd slutar 15:00 och sedan ska vi ta bussen hem till vedby igen så vi är typ inte hemma fören då.??) Det gick väll bra men trött är man när man kommer hem.?

Ska till stallet imorgon så kanske bloggar då, vi får se?.

Ha de gött.!!???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amilia Persson - 21 oktober 2015 16:38


Hej! Jag vet att jag inte bloggat på länge, men hade helt glömt bort det. Tänkte skriva lite snabbt om hur denna vecka ser ut/ har varit. Måndag och tisdag har varit helt vanliga och idag men imorgon har vi (6:or) Halloween pyssel för hela skolan...

Av Amilia Persson - 6 september 2015 11:28


Hej!..? Idag tänkte jag bara skriva lite snabbt om min helg !...??? Vi börjar i fredags då vi skulle iväg till Alvins fotbolls match mot MIN vilja....? Det började med att Alicia tog fel vägbeskrivning så ja vi hamnade "ute vid havet" i Helsingb...

Av Amilia Persson - 31 augusti 2015 15:59


Sorry för att jag inte uppdaterat på jättttttteeeee läääännngggee men har bara inte haft tid!? ska försöka att uppdater Lite oftare nu.? idag har vi inte gjort ngt kul mer än att halva klassen har varit på hemkunskap och gjort milkcheke ( stavning) ?...

Av Amilia Persson - 17 augusti 2015 13:24


igår var jag på Mini mästerskapen med Lacoste. Det gick jätte bra och vi nollade. Tiden var inte den bästa för jag hade dålig start men ca: 60sek vet att det inte e bra men det var vår " första tävling ". Jag var jätte nöjd och ja ??? . Idag började ...

Av Amilia Persson - 14 augusti 2015 13:41


Hej! Idag ska jag till väla och handla lite till skol starten på måndag,??och kanske fixa ngt till mini KM på söndag.? ( LÄNGTARRRR )???? ska rida bästa Lacoste på mini KM och var och red honom igår. ( han var fantastiskt och vi hade jätte många fin...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards